הנהלת חשבונות לסטארטאפים - The Founders

הנהלת חשבונות לסטארטאפים

שירות הנהלת חשבונות לסטארטאפים

למה צריך הנהלת חשבונות במיוחד לסטרטאפ? ולמה לא להשקיע את המינימום ההכרחי?

המטרה של הנהלת חשבונות היא לייצר data base עדכני ומדויק של הנתונים הפיננסים בחברה.

זאת כדי לנהל באופן נכון את תזרים המזומנים בחברה ואת הבקרה התקציבית. כדי לעשות זאת באופן שמתאים לעולם ההיי-טק אנחנו עובדים עם טכנולוגית OCR שמאפשרת סריקת חשבוניות וקבלות והפיכתם לפקודות יומן באופן מידי.

שליחת שקית קבלות עם שליח לרואה החשבון והמתנה להקלדה ידנית היא דרך מיושנת ומסורבלת שפשוט לא מאפשרת את ניתוח הנתונים המהיר ואת הפקת המידע ההכרחי ממנו שסטארט-אפ צריך.

הנהלת חשבונות לחברות סטארט-אפ

הצוות שלנו מנוסה בהנהלת חשבונות לחברות סטארט-אפ ובניואנסים הנכללים בתהליכי חשבונאות שלהם. במה זה בא לידי ביטוי?

רישום חשבונאי מפורט – זיהוי הכנסות והוצאות באופן מדויק ונכון. רישום נכון על פי סעיפים מפורטים מאפשר שליטה, בקרה וזיהוי טעויות או חריגות של הוצאות בטווחי זמן קצרים במקום בביקורת שנתית או ביקורת. 

הכרה בהכנסות והוצאות באופן תקין, מייצר שקיפות לקראת תהליכי בדיקת נאותות לגיוסי הון.

סדר בספרי הנהלת החשבונות מגדיל את תחושת הביטחון בהשקעות עתידיות ומספק רובד נוסף של ביטחון בכך שהכסף מנוהל באופן תקין ואחראי. 

אנחנו מאוד אוהבים את רמת הדיוק שמגיעה עם תהליכי אוטומציה אבל זוכרים שבכל רגע נתון אנחנו כאן בשביל לשמור שהכל עובד באופן תקין.

חשוב לבצע בקרה אנושית על תהליכים פיננסים על מנת לוודא את תקינותם. המטרה שלנו היא לחסוך זמן יקר של מנכ"לים ולייצר מחלקת כספים במיקור חוץ שמתפקדת באופן מלא אל מול החברה. 

אנחנו מתגאים בכך שאנחנו מצליחים לייצר הנהלת חשבונות מדויקת, מהירה, מהימנה עם ערך מוסף. 

היכולת לייצר ספרי הנהלת חשבונות נקיים ומדויקים תאפשר לך לקבל את המספרים הנכונים כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ולשקף למשקיעים באופן שקוף וברור את מצב החברה בכל רגע נתון.

איך מקימים חברת סטארט-אפ?

מומלץ לפנות ללינק הבא על מנת להגיש את מסמכי פתיחת החברה – לינק ולהתייעץ עם עו"ד כדי לחתום על הסכם מייסדים ומסמכים נוספים הנדרשים בתהליך. מומלץ בחום לא לחסוך ולבחור עו"ד המבין בתחום כדי למנוע טעויות בתהליך זה. 

מיד לאחר קבלת מסמכי ההתאגדות ניתן לפתוח חשבון בנק לחברה. אנו ממליצים בחום לפתוח את החשבון בבנק המספק שירותי בנקאות לסטרטאפים כגון בנק הפועלים או לאומי.
חשוב לבצע פתיחת תיקים ברשויות המס וביטוח לאומי.

בשלב זה במידה ויש לחברה עובדים המקבלים תלוש שכר יש לבצע קליטה של העובדים במערכת שכר לאחר חתימה על טופס 101 וחוזה העסקה בצירוף אישור ניהול חשבון ותעודת זהות. 

חשבות שכר מלווה את העובדים בכל הנוגע להפרשות פנסיוניות, מיסוי, קרנות השתלמות, ביטוח לאומי והתנהלות אל מול החזרי הוצאות מטיסות לחו"ל במסגרת העבודה. 

אנו בחברת The-Founders מספקים ללקוחותינו את שירותי הנהלת החשבונות המקיפים והיסודיים ביותר. אנו מספקים שירותי ניהול פיננסי טכנולוגי הכולל שירותי הנהלת חשבונות, חשבות שכר וסמנכ"ל כספים חיצוני, במטרה לספק לו את התשתית המתאימה לצמיחה והתפתחות עתידית. לקבלת פרטים ומידע נוסף, צרו קשר.

פוסטים אחרונים