אז איך נכון לנהל את החברה ביום שאחרי הגיוס ואיך נכון להתנהל פיננסית כדי להגיע ליעד?
לפני מספר ימים שמחנו לארח פאנל מקצועי בנושא בניית מותג בינלאומי לסטרטאפים ביום שאחרי גיוס ההון הראשון, והתקיים בהנחייתה של אנה ליפניק לוי, שותפה מייסדת וסמנכ"לית השיווק בחברת The-Founders.
הפאנל אירח את סמנכ"לי השיווק הגלובלים הבולטים בתעשיה ששיתפו מניסיונם במגוון נושאים בעלי השפעה וחשיבות גבוהה במיוחד לסטרטאפ ברגע קריטי שבו קיבלו את אמון המשקיעים, יוצאים לשוק הגלובלי ונערכים לסבב הגיוס הבא.
בין היתר שוחחנו על חשיבות בנית המותג, בחירה של ספקים ושותפים לדרך, השפעתה של תרבות לוקאלית במותג גלובלי ועוד נושאים רבים אחרים.
אפרת פניגזון-סמנכ"לית השיווק Mindspace ומייסדת שותפה של פורום G-CMO
הילה שיטרית נסים-אשת שיווק ואסטרטגיה, סמנכ"לית השיווק של promo.com וקרן ההון Viola לשעבר
נטע גל-אשת שיווק ואסטרטגיה לסטרטאפים, סמנכ"לית השיווק של Venn וGoogle לשעבר
אסף שולמן-סמנכ"ל השיווק Firebolt, לשעבר סמנכ"ל השיווק Checkmarx
דן אבלגון-מייסד קהילת B2C' s וקרן ההשקעות הלוויתן המעופף.
תודה מיוחדת לנועה אוסטין מנהלת קהילת G-CMO!
מוזמנים לצפות-